Vyhledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30
30. 10. - 3. 11. 2024 Rybí speciality z českých vod (Rybolov Proděti)
31
30. 10. - 3. 11. 2024 Rybí speciality z českých vod (Rybolov Proděti)
1
30. 10. - 3. 11. 2024 Rybí speciality z českých vod (Rybolov Proděti)
2
30. 10. - 3. 11. 2024 Rybí speciality z českých vod (Rybolov Proděti)
Halloween 2024
Výzva pro strašidelný tým Halloween 2024: Připojte se k Halloweenskému strašení!
3
30. 10. - 3. 11. 2024 Rybí speciality z českých vod (Rybolov Proděti)
4 5 6 7 8
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
9
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
10
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
11
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
12
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
13
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
14
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
15
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
16
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
17
8. 11. - 17. 11. 2024 Svatomartinské menu (Rybolov Proděti)
18 19 20 21 22
22. 11. - 24. 11. 2024 Zabijačkové hody (Rybolov Proděti)
23
22. 11. - 24. 11. 2024 Zabijačkové hody (Rybolov Proděti)
24
22. 11. - 24. 11. 2024 Zabijačkové hody (Rybolov Proděti)
25 26 27 28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Lhůty pro vyřízení žádosti

Příjem a vyřízení odvolání

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    pondělí 14:30 - 17:30
  2. Telefonické podání+420 606 660 239
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.cerna@cerna-u-bohdance.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    pondělí 14:30 - 17:30
  2. Telefonické podání: +420 606 660 239
  3. Poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč
  4. Elektronicky na e-mail: obec@cerna-u-bohdance.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 4j7a4ip
  6. Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře